Informacja

W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie cookies. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Informujemy, że ograniczenie stosowania plików cookies uniemożliwi korzystanie z funkcjonalności dostępnych w ramach niniejszej witryny. Więcej informacji w Polityce Plików Cookies.
Gabinety lekarskie
Gabinety kosmetyczne
Gabinety fryzjerskie
Nauka jazdy
Warsztaty

FAQ

Czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czego potrzebuje Klient by mógł korzystać z eRecepcji?

Klient musi mieć dostęp do Internetu by mógł skorzystać z systemu. Konieczne jest też posiadanie przez Klienta konta w systemie eRecepcja. Konto takie możesz mu założyć jako właściciel recepcji, ale Klient może również takie konto sobie założyć sam.

Ile płaci końcowy Klient, który rejestruje się na wizytę?

Klient końcowy nie ponosi żadnych kosztów za możliwość rejestracji przez internet.

Jaka jest różnica pomiędzy wersją testową a normalną?

Nie ma żadnej różnicy. U nas nie kupujesz kota w worku. Możesz dokładnie przetestować to, co od nas otrzymasz.

Czy po wprowadzeniu tego systemu będzie można umawiać wizyty metodą tradycyjna?

Aby odnieść realne korzyści należy system rozpowszechniać wśród Klientów, nie ma jednak problemu z tym, by przyjmować zgłoszenia telefoniczne lub osobiste i zapisywać je w tradycyjnej rejestracji.

Jaką trzeba mieć przeglądarkę internetową by móc korzystać z tego systemu?

System działa poprawnie pod następującymi przeglądarkami:
  • Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej
  • Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszej
  • Google Chrome
  • Opera w wersji 9.0 lub nowszej
Strony są zoptymalizowane pod rozdzielczość ekranu 1024x768 i wyższą.

Czy jest ryzyko, że Klient zarezerwuje dużą ilość wizyt blokując wszystkie terminy?

Nie ponieważ to Ty decydujesz ile terminów może jednocześnie zarezerwować Klient.

Czy Klient może się jednocześnie zapisać na kilka wizyt w tym samym terminie?

Nie, system tego pilnuje i nie pozwala na takie rezerwacje.

A co z dniami wolnymi i urlopami?

Po prostu ustawiasz w panelu administracyjnym dni wolne i urlopy i od tego momentu rezerwacje na wskazane dni nie będą możliwe.