Informacja

W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie cookies. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Informujemy, że ograniczenie stosowania plików cookies uniemożliwi korzystanie z funkcjonalności dostępnych w ramach niniejszej witryny. Więcej informacji w Polityce Plików Cookies.
Gabinety lekarskie
Gabinety kosmetyczne
Gabinety fryzjerskie
Nauka jazdy
Warsztaty

Jak skutecznie wdrożyc system w Twojej firmie?

Jak sprawić, że system zacznie pracować na Ciebie a Klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni...

Uruchom system

To zajmie kilka chwil, z górnego menu wybierz "Zamów", wpisz zestaw podstawowych danych, kliknij przycisk wysyłający formularz, odbierz emaila weryfikującego, kliknij w odebrany w emailu link i gotowe. Twoja eRecepcja już wystartowała.

Skonfiguruj system pod swoje potrzeby

Zaloguj się do systemu i skonfiguruj następujące elementy:

  • Parametry podstawowe systemu
  • Dni i godziny pracy firmy
  • Powiadomienia email i SMS
  • Lista usług przez Ciebie oferowanych
  • Terminarze pracowników i zasobów
  • Powiązanie usług z terminarzami
Dajemy znacznie więcej możliwości konfiguracji ale nie wszystko musisz ustawiac przy 1-szym logowaniu. Każda opcja jest opisana w systemie i nie powinna sprawiać najmniejszych problemów.

Przetestuj

Dodaj nowego Klienta i wykonaj rezerwację terminu, następne wyloguj się i załóż nowe konto tak jak to zrobi Twój potencjalny Klient (zobacz jak system będzie wyglądał od drugiej strony), później się zaloguj i umów się na wizytę.

Jakiś element systemu nie spełnia Twoich oczekiwań?

Powiedz nam o tym koniecznie. Jeśli tylko Twoje oczekiwania przełożą się na funkcjonalności systemowe, które będziemy mogli dać innym, zmiany wykonamy i nie weźmiemy za to od nikogo ani złotówki. Niektórzy mówią, że to szaleństwo... i może mają rację ale my bardzo Cię lubimy i chcemy byś był zadowolony z naszych usług.

Mów o tym Klientom

Ten krok jest kluczowy. Nie obiecujemy Ci, że telefon nagle zamilknie bo tak nie będzie. Nie obiecujemy, że nagle zyskasz ogromną liczbę nowych Klientów bo zaistniejesz w sieci... tak nie będzie.
Traktujemy Cię bardzo poważnie i wprost mówimy, że na to trzeba kilku miesięcy, efekty będą ale musisz koniecznie mówić o nowych możliwościach swoim Klientom. Oni muszą wiedzieć, że mogą się umawiać do Ciebie przez internet, z czasem resztę zrobi poczta pantoflowa i Twoja praca stanie się łatwiejsza.

Czy w takim razie warto?

Nie odpowiemy Ci na to pytanie bo nasza odpowiedź będzie nieobiektywna. Musisz się zastanowić nad tym co będzie za kilka lat, jak będzie wyglądać Twoja firma i co zaoferują inni. Biznes wygrywają ci, którzy potrafią przewidzieć przyszłość.